ece

Števčno stanje

Zakaj priporočamo sporočanje števčnega stanja?

  • energijo plačate po dejanski porabi
  • preverite pravilnost višine izstavljenega računa
  • ohranjate nadzor nad porabo

Sprememba načina obračuna

Plačujete po mesečnem pavšalu in bi radi plačevali po dejanski porabi? Spremenite način obračuna, redno javljajte števčno stanje ter plačujte le toliko, kolikor ste porabili.

Z odločitvijo, da boste redno mesečno sporočali števčno stanje, bomo vaš način obračuna s pavšalnega oziroma akontacijskega načina obračuna spremenili v neakontacijski obračun, po katerem vam bomo električno energijo obračunali po vaši dejanski porabi, ki jo bomo izračunali na osnovi sporočenega mesečnega števčnega stanja. Prednost neakontacijskega obračuna je v tem, da že med letom plačujete višji račun za porabljeno električno energijo, če se vam poraba poveča, in tako se izognete visokemu letnemu poračunu električne energije. Z rednim spremljanjem vaše porabe boste zlahka ugotovili, če se je okvaril kakšen gospodinjski aparat (npr. zamrzovalna skrinja), zaradi katerega se vam lahko poraba močno poveča.

Kljub obračunu električne energije po dejanski porabi boste enkrat letno še vedno imeli letni poračun. Po svoji zakonski dolžnosti mora distribucijski operater enkrat na leto odčitati stanje na vašem števcu, ECE pa vam je dolžan porabljeno električno energijo poračunati na osnovi tako pridobljenih podatkov.

Kako brezplačno sporočite števčno stanje?

Kdaj lahko brezplačno sporočite števčno stanje?

  • Elektrika
  • Števčno stanje sporočate od 1. do 5. v mesecu.

    Sprememba načina obračuna

    Zavezujem se, da bom redno, vsak mesec od 1. do najkasneje 5. v mesecu sporočal/-a števčno stanje električne energije na enega izmed zgoraj navedenih predvidenih načinov.

    Soglašam, da ECE d.o.o. lahko obdeluje moje osebne podatke, ki sem jih navedel, za:

    Soglasje velja do preklica in ga lahko kadarkoli spremenite oziroma prekličete v skladu s Pravili o varstvu podatkov.

    * Podatek je obvezen.

  • Plin
  • Termini sporočanja plinomera se razlikujejo glede na sistemskega operaterja distribucijskega omrežja.

    Poiščite termin oddaje stanja vašega sistemskega operaterja:

    Sistemski operater distribucijskega omrežjaSprejemanje stanja plinomera ECE
    Adriplin d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Domplan d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Celje javno podjetje, d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Ljubljana d.o.o.zadnje 3 dni v mesecu
    Istrabenz Plini d.o.o.zadnje 4 dni v mesecu
    Javno komunalno podjetje Slovenj Gradec d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Javno podjetje plinovod Sevnica d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Jeko-in d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Komunalno podjetje Vrhnika d.d.26. – 30. v mesecu
    Loška komunala d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol Energetika d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Plinarna Maribor d.d.zadnje 4 dni v mesecu

Ostali načini sporočanja števčnega stanja

– osebno v vseh naših POSLOVALNICAH
– prek agenta v klicnem centru
– po navadni pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje
– po faksu na številko 03 62 09 559

Kakšni so stroški sporočanja števčnega stanja?

Načini, ki niso navedeni kot brezplačni, kot tudi storitev kontrolnega obračuna za kupca na akontacijskem obračunu, so plačljivi po ceniku.

Aktualno v ECE-shopu