Ikona za informacije

UKINITEV UNOVČENJA VIŠKOV IZ SONČNIH ELEKTRARN NA LETNEM OBRAČUNU!

Odjemalce obveščamo, da smo s spremembo Splošnih pogojev akcijske ponudbe »Viški Samooskrba«, s 17. 9. 2025 ukinili možnost unovčevanja viškov proizvedene električne energije iz samooskrbnih sončnih elektrarn po Uredbi o samooskrbi z električno energijo iz obnovljivih virov energije. Sprememba velja le za odjemalce, ki bodo pogodbo o dobavi sklepali po navedenem datumu. Še vedno ohranjamo možnost prenosa viškov v okviru modela NET-MET. Hvala za razumevanje!

Želite več informacij?

Izberite termin in vas pokličemo.

S podpisom upravljavcu podatkov ECE d.o.o. dajem privolitev za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, e-pošta, telefonska številka, davčna številka, merilni podatki o porabi) za namene pošiljanja aktualnih ponudb in novosti, izvajanje anket in zbiranje povratnih informacij, izvedbo marketinških raziskav, obveščanje o nagradnih igrah, pošiljanje osebno prilagojenih ponudb, seznanjanje s ponudbo spletne trgovine, pošiljanje različnih vrst opomnikov, izvedbo analiz in vodenje statistik. Obveščanje lahko poteka preko navadne pošte, elektronske pošte, telefonskih klicev, SMS sporočil, sporočilnih sistemov (Viber, Whatsup, Signal, ipd), mobilne in spletne aplikacije.

Vaša privolitev je prostovoljna in jo lahko kadarkoli spremenite ali prekličete na elektronski naslov dpo@ece.si, v portalu Moj ECE ali po pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do preklica. Vaši osebni podatki se bodo hranili in uporabljali do preklica privolitve. Po preklicu privolitve bomo osebne podatke trajno izbrisali, razen če zakon ne določa drugače.

Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na spletni strani www.ece.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje, telefon: 080 22 04, e-pošta: dpo@ece.si

Števčno stanje

Sprememba načina obračuna

Plačujete po mesečnem pavšalu in bi radi plačevali po dejanski porabi? Spremenite način obračuna, redno javljajte števčno stanje ter plačujte le toliko, kolikor ste porabili.

Z odločitvijo, da boste redno mesečno sporočali števčno stanje, bomo vaš način obračuna s pavšalnega oziroma akontacijskega načina obračuna spremenili v neakontacijski obračun, po katerem vam bomo električno energijo obračunali po vaši dejanski porabi, ki jo bomo izračunali na osnovi sporočenega mesečnega števčnega stanja. Prednost neakontacijskega obračuna je v tem, da že med letom plačujete višji račun za porabljeno električno energijo, če se vam poraba poveča, in tako se izognete visokemu letnemu poračunu električne energije. Z rednim spremljanjem vaše porabe boste zlahka ugotovili, če se je okvaril kakšen gospodinjski aparat (npr. zamrzovalna skrinja), zaradi katerega se vam lahko poraba močno poveča.

Kljub obračunu električne energije po dejanski porabi boste enkrat letno še vedno imeli letni poračun. Po svoji zakonski dolžnosti mora distribucijski operater enkrat na leto odčitati stanje na vašem števcu, ECE pa vam je dolžan porabljeno električno energijo poračunati na osnovi tako pridobljenih podatkov.

Zakaj priporočamo sporočanje števčnega stanja?

  • energijo plačate po dejanski porabi
  • preverite pravilnost višine izstavljenega računa
  • ohranjate nadzor nad porabo

Kako brezplačno sporočite števčno stanje?

  • prek spletnega portala MOJ ECE
  • prek avtomatskega odzivnika klicnega centra na 080 22 04

Kdaj lahko brezplačno sporočite števčno stanje?

  • ZEMELJSKI PLIN - TERMINI SPOROČANJA PLINOMERA
  • Termini sporočanja plinomera se razlikujejo glede na sistemskega operaterja distribucijskega omrežja.

    Poiščite termin oddaje stanja vašega sistemskega operaterja:

    Sistemski operater distribucijskega omrežjaSprejemanje stanja plinomera ECE
    Adriplin d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Domplan d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Celje javno podjetje, d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Energetika Ljubljana d.o.o.zadnje 3 dni v mesecu
    Istrabenz Plini d.o.o.zadnje 4 dni v mesecu
    Javno komunalno podjetje Slovenj Gradec d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Javno podjetje plinovod Sevnica d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Jeko-in d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Komunalno podjetje Vrhnika d.d.26. – 30. v mesecu
    Loška komunala d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol d.d.26. – 30. v mesecu
    Petrol Energetika d.o.o.26. – 30. v mesecu
    Plinarna Maribor d.d.zadnje 4 dni v mesecu
  • ELEKTRIKA - TERMINI SPOROČANJA ŠTEVČNEGA STANJA
  • Števčno stanje lahko sporočite od 1. do 5. v mesecu.

Spremenite način obračuna

  • ODPRITE IN IZPOLNITE OBRAZEC
  • Zavezujem se, da bom redno, vsak mesec od 1. do najkasneje 5. v mesecu sporočal/-a števčno stanje električne energije na enega izmed zgoraj navedenih predvidenih načinov.

    V primeru, da števčnega stanja ne bom sporočil/-a, soglašam, da mi ponovno uvedete akontacijski način obračuna in izdajanje položnic po ocenjeni porabi. Znesek prvega obroka naj bo v tem primeru izračunan na osnovi povprečne porabe iz zadnjega obračuna in števila dni obdobja, na katerega se obrok nanaša.

    ..

    SOGLASJE ZA OBVEŠČANJE

    S podpisom upravljavcu podatkov ECE d.o.o. dajem privolitev za obdelavo mojih osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, e-pošta, telefonska številka, davčna številka, merilni podatki o porabi) za namene pošiljanja aktualnih ponudb in novosti, izvajanje anket in zbiranje povratnih informacij, izvedbo marketinških raziskav, obveščanje o nagradnih igrah, pošiljanje osebno prilagojenih ponudb, seznanjanje s ponudbo spletne trgovine, pošiljanje različnih vrst opomnikov, izvedbo analiz in vodenje statistik. Obveščanje lahko poteka preko navadne pošte, elektronske pošte, telefonskih klicev, SMS sporočil, sporočilnih sistemov (Viber, Whatsup, Signal, ipd), mobilne in spletne aplikacije.

    Vaša privolitev je prostovoljna in jo lahko kadarkoli spremenite ali prekličete na elektronski naslov dpo@ece.si, v portalu Moj ECE ali po pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave, ki se je na podlagi privolitve izvajala do preklica. Vaši osebni podatki se bodo hranili in uporabljali do preklica privolitve. Po preklicu privolitve bomo osebne podatke trajno izbrisali, razen če zakon ne določa drugače.

    Vse informacije v zvezi z varstvom osebnih podatkov so dosegljive na spletni strani www.ece.si. Za vsa vprašanja in za izvajanje svojih pravic se lahko posameznik obrne na pooblaščeno osebo: ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje, telefon: 080 22 04, e-pošta: dpo@ece.si

    * Podatek je obvezen.

Ostali načini sporočanja števčnega stanja

  • osebno v vseh naših informacijskih pisarnah
  • prek agenta v klicnem centru
  • po navadni pošti na naslov ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje
  • po faksu na številko 03 62 09 559

Kakšni so stroški sporočanja števčnega stanja?

Načini, ki niso navedeni kot brezplačni, kot tudi storitev kontrolnega obračuna za kupca na akontacijskem obračunu, so plačljivi po ceniku.

Aktualno v ECE shopu