Želite več informacij?

Izberite termin in vas pokličemo.

Pohvale in obravnava pritožb

V podjetju ECE veliko pozornosti namenjamo zadovoljstvu naših odjemalcev. Veseli smo vsake pohvale, prav tako z vso resnostjo obravnavamo pritožbe, iz katerih črpamo ideje, kako lahko izboljšamo kakovost naših storitev in gradimo odnos z odjemalci, ki je v obojestransko zadovoljstvo. Pohvale in pritožbe sprejemamo na naslov: ECE d.o.o., Vrunčeva 2 a, 3000 Celje ali po elektronski pošti na: info@ece.si. V primeru, da iz naslova električne energije in/ali zemeljskega plina, želite svojo pritožbo reševati s tretjo osebo, smo, skladno z zakonodajo, imenovali neodvisno in nepristransko osebo, ki jo navajamo spodaj.

V skladu z Energetskim zakonom (EZ-1 s spremembami) objavljamo povezavo do Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).

Postopek reševanja pritožb iz naslova električna energija/zemeljski plin

Imenovana neodvisna in nepristranska oseba:

Aleksander Petrovič, odvetnik v Celju
Telefonska številka: 03 490 19 20

Pritožbe lahko posredujete v naslednjih oblikah:
  • v obliki običajne pošte, naslovljene na odvetnik Aleksander Petrovič, Ulica XIV. divizije 8, 3000 Celje ali
  • v elektronski obliki na naslov odvetnik@opp.si
Pritožba mora vsebovati naslednje informacije o pritožniku:
  • ime in priimek,
  • naslov,
  • razloge pritožbe,
  • davčno številko,
  • podpis.

Pritožbo bomo obravnavali v skladu s Splošnimi pogoji in Energetskim zakonom (EZ-1 s spremembami). ECE d.o.o. bo na pritožbo gospodinjskega odjemalca odgovoril najkasneje v roku kot izhaja iz splošnih pogodbenih pogojev za posamezni energent. V primeru, ko dobavitelj v postopku pritožbi ne ugodi najkasneje v roku enega meseca ali zahtevku gospodinjskega odjemalca ne ugodi v celoti, lahko gospodinjski odjemalec vloži pobudo za začetek postopka v zvezi z domnevnimi kršitvami dobavitelja zemeljskega plina/električne energije pri izvajanju pogodbe o dobavi zemeljskega plina/električne energije pri neodvisnem izvajalcu izvensodnega reševanja sporov.

Reševanje sporov za male poslovne odjemalce

Za poslovne odjemalce je omogočeno izvensodno reševanje sporov v skladu z določbami Zakona o mediaciji v civilnih in gospodarskih zadevah (v nadaljevanju ZMCGZ). Namen tega postopka je olajšati dostop do alternativnega reševanja sporov ter spodbuditi mirno rešitev sporov s spodbujanjem uporabe mediacije in vzpostavitvijo uravnoteženega razmerja med mediacijo in sodnimi postopki.

V kolikor so se stranke vnaprej sporazumele, da bodo z mediacijo reševale medsebojne spore, ki utegnejo nastati iz določenega pravnega razmerja, ali če mediacijo za reševanje določene vrste sporov predpisuje zakon, se mediacija začne, ko stranka prejme predlog nasprotne stranke za začetek mediacije.

V primerih, ki niso zajeti v prejšnjem odstavku, se mediacija glede že nastalega spora začne z dnem, ko se stranke v tem sporu sporazumejo za mediacijo. Če ena stranka drugi predlaga mediacijo, pa v tridesetih dneh od dne, ko ji je poslala predlog, oziroma v roku, ki je določen v predlogu, ne prejme sprejema predloga, lahko šteje, da je predlog za mediacijo zavrnjen.

Celoten postopek mediacije se vodi v skladu z določili ZMCGZ.

Aktualno v ECE shopu